eXplain

eXplain augustus 2011 02

Livegang eXchange Glasgarant
AEGON per 1 november 2011 uit Glasgarant

Livegang eXchange Glasgarant

Livegang eXchange Glasgarant Na de succesvolle introductie van eXchange voor carrosserieschade (Schadegarant) is de afgelopen maanden is hard gewerkt aan de realisatie van eXchange voor glasschades (Glasgarant). Met de introductie van eXchange brengt Glasgarant de afhandeling van glasschades op een hoog niveau waarbij alle gebruikers veel voordelen zullen ondervinden. Op 3 oktober 2011 is het zover: vanaf die datum worden alle nieuwe glasdossiers afgehandeld in eXchange. GRIP blijft nog tot 1 november 2011 operationeel om lopende dossiers af te kunnen handelen. Voorafgaand daaraan wordt van 19 tot en met 30 september reeds (pilot)productie gedraaid met een beperkte groep gebruikers. Dat zijn enkele glasherstelketens en 3 verzekeraars.

Hieronder worden de voor u belangrijkste zaken op een rijtje gezet. Indien u na het lezen nog vragen of opmerkingen heeft kunt u terecht bij Stichting Glasgarant op info@glasgarant.nl of direct bij een van onderstaande personen:

Projectzaken en uitrolplanning:
Mikel Fernandes Mendes (mfm@bcase.nl) of Eric van der Wolk (evdw@bcase.nl)

Werkwijze en procedures:
Secretariaat (info@glasgarant.nl)

Aandachtspunten voor assurantieadviseurs (niet pilot) Aandachtspunten voor volmachten (niet pilot)

AEGON per 1 november 2011 uit Glasgarant

Glasgarant en AEGON hebben in goed onderling overleg besloten om de samenwerking eerder te beëindigen. De samenwerking zal eindigen op 31 oktober 2011. Om de uitfasering in goede banen te leiden, vragen wij uw aandacht voor het volgende:

Tot 3 oktober 2011
Van 3 t/m 31 oktober 2011 Vanaf 1 november 2011
Website Schadegarant Contact Schadegarant Website Glasgarant Contact Glasgarant